Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy bardzo korzystne warunki Umowy Obsługi Technicznej. Dzięki podpisaniu takiej umowy można w znacznym stopniu obniżyć koszty związane z przepływem dokumentów.
W zależności od panującej sytuacji technicznej i oczekiwań Klienta, rozróżniamy dwa rodzaje zawieranych umów, jednak każda formułowana jest indywidualnie.
Taka umowa opiera się na prostych założeniach:
- Jedna firma odpowiedzialna jest za działanie całego sprzętu i tylko ona ponosi odpowiedzialność za wszelkie awarie i przestoje;
- Okresowa kontrola – to regularne konserwacje wykonywane w zależności od typu i obciążenia urządzenia;
- Systematyczne informacje: o stanie technicznym urządzeń, o niezbędnych naprawach lub wymianach podzespołów;
- Wsparcie techniczne w przypadku zwiększenia ilości osób i komputerów korzystających z urządzeń.
W czasie tych cyklicznych przeglądów technicy serwisu są w stanie wychwycić większość nieprawidłowości, usunąć je i wyregulować kopiarkę w taki sposób, by działała prawidłowo oraz wykonywalna kopie wysokiej jakości. Zadbają o terminową wymianę materiałów eksploatacyjnych, a tam, gdzie jest to możliwe, przedłużą ich żywotność odpowiednimi regulacjami. Wszystkie nasze działania zmierzają do tego, by sprzęt pracował bezawaryjnie oraz wykonywał kopie najwyższej jakości.
W ramach umowy dostarczamy bezpłatne urządzenia zastępcze wszędzie tam, gdzie awarie nie będą mogły być usunięte na miejscu.
W ramach stałej obsługi technicznej zapewniamy:
- Przeglądy techniczne kserokopiarek w okresach miesięcznych. Stały nadzór pozwala wyeliminować większość usterek, a odpowiednie zabiegi techniczne przedłużają żywotność podzespołów, co w rezultacie obniża koszty eksploatacji urządzenia.
- Naprawy i wymianę części eksploatacyjnych.
- Dojazd do Klienta.
- Szybką likwidację wszelkich usterek (niezależnie od stopnia skomplikowania naprawy).
- Wszelką pomoc techniczną.
- Dostawę wszystkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych użytkownikowi.
- Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki – do 8 godzin roboczych.
Reasumując, w przypadku Stałej Obsługi Technicznej, Klient ponosi niezmienny koszt, zlecając nam pełną opiekę serwisową nad posiadanymi urządzeniami.
Umowa całkowitej obsługi serwisowej (Cost Per Copy) – jedyny koszt jaki ponosi użytkownik to opłata za wykonane kopie/wydruki w comiesięcznym rozliczeniu. W przypadku takiej umowy to my zajmujemy się wszystkimi elementami związanymi z eksploatacją sprzętu: materiały eksploatacyjne, części zamienne, konserwacje, wymiany, naprawy.
W ramach Umowy CPC zapewniamy:
- Regularne przeglądy techniczne urządzeń połączone z naprawami i wymianami części eksploatacyjnych;
- Dojazd do Klienta;
- Wszelką pomoc techniczną;
- Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki – do 8 godzin roboczych;
- Rozliczenie następuje na podstawie odczytu liczników w kserokopiarce raz w miesiącu.
Zachęcamy do rozważenia zawarcia umowy Obsługi Technicznej, która jest obecnie najwygodniejszą formą obsługi urządzeń tak dla Klienta, jak i serwisu.